15 lutego 2016

:(

     Nie jest dobrze...
Postanawiam zawiesić bloga.
Uważam, że bez sensu jest dodawanie rozdziału co dwa (lub więcej) tygodnie. Sądzę, że przerwa nie potrwa dłużej niż miesiąc. Mam brak weny, czasu, chęci... Nie mam zamiaru pisać niczego na siłę, bo wyjdzie to fatalnie. Więc biorę urlop, może przyjdą pomysły, napiszę coś na zapas, żeby potem było mi łatwiej. 
Liczę na to, że poczekacie i licznie przybędziecie na dwudziestkę :)
Nie wiem DOKŁADNIE ile potrwa moja przerwa i kiedy ukaże się nowy (może być tak, że za tydzień natchnie mnie taka wena, że zlikwiduję zawieszenie), więc wszyscy, którzy chcą być poinformowani o kolejnej części niech zostawią w komentarzu jakiś kontakt do siebie (od razu mówię, nie mam gg :/ ).
Jeszcze raz PRZEPRASZAM :*
Patyyk

8 komentarzy:

  1. Kochana doskonale Cię rozumiem ;*
    Trzymam kciuki za szybki powrót weny :*
    Informuj mnie na fc jeśli to nie problem :)
    Buziaki ;* ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś o tym wiem... Wracaj do nas z nowym rozdzialikiem, ale najpierw znajdź przyjaciela Wenę :) Buźki<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj do na szybko czekamy na cb :* miłego urlopu :* ale pamiętaj po powrocie masz nas nieźle zaskoczyć!!!!! Tylko przypadkiem nie myśl o tym by nas całkowicie nas zostawić!!!:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czekała :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    http://kazdy-ma-swoja-druga-twarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę czekać!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Codziennie wchodzę z nadzieją, że jest nowy rozdział ! <3 wracaj szybko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien pojawić się w przeciągu najbliższego tygodnia ;)
      Dziękuję :*

      Usuń